2012年9月16日星期日

[台北遊記] 最後一天的動物園及貓空纜車

最後一天的台灣之旅, 在台北想不到去什麼景點, 於是舊地從遊, 重返我們第一次搭飛機去旅行時去過的木柵動物園

73

75

和墾丁一樣, 到處都是蓮霧樹

77

上次來似乎 miss 咗睇豬豬

78

牠們的豬欄就在蓮霧樹下面, 果實熟了就掉下來, 豬豬就可以食, 幾好的 design 喎!

79

另一隻豬知道有嘢食就起身了!

92

一齊食, 好味!

94

仲有草泥馬, 佢個樣真係好卡通!

95

有上次的經驗, 今次我哋先坐小火車到最高點, 再慢慢行落嚟, 以免行到死

97

黑熊呀~~~

100


101

102

睇咗好多大班動物, 好開心, 去食個牛肉燒餅先!

104

105

估唔到重遊都玩咗兩個鐘~ 之後就去搭貓空纜車, 人人都等透明車箱, 我就冇興趣了~

107

愈來愈高喇

109

110

搭咗好耐......

111

終於去到貓空, 但又冇咩睇, 想行山又唔夠時間, 影兩張相就走了~

113

116

之後我哋搭車去中正紀念堂站, 去了一家老字號的杭州小籠湯包
麻辣臭豆腐, 非常正!!! 兩件實在太少了......

117

小籠包, 價錢唔貴, 又皮薄餡靚, 好多湯汁, 非常讚!!!

118

仲有鍋貼, 好脆呀! 十分鐘都唔洗我哋就清碟了, 太肚餓喇!

119

去了蔡瀾介紹的南門市場買豬肉紙, 真係好多款式~

之後, 去埋最後一站, 西門町的蜂大咖啡

120

121

用盡最後的時間, 買了波比最愛的阿宗麵線, 仲有日本咖啡同埋世運食品的芝士蛋糕,
去到機場再開餐, 平安地搭 9pm 的機回港了~~

不過又有小插曲, 就是拎行李時, 我發現我個行李箱俾人打開過,
密碼俾人 reset 了, 仲要個拉鍊扣扣唔返入個密碼鎖!! (因為密碼都改了)

我都唔知點算好, 上港龍個 website 睇佢竟然 website maintenance 囉!!!
我又 book 咗的士返屋企, 所以就走了~

第二朝研究咗一段時間, 同朋友傾過又上網睇咗D 資料, 先知道可能係海關開過, 但又唔明佢點解要改我個密碼,
又認識到有一種叫 TSA 的鎖, 係海關可以用佢嘅方法開到, 唔洗爆個你個行李,
我打去港龍問, 佢話其實我應該未出大堂前, 去HIS 的行李櫃位報案, 而家走咗有D 死無對證.....
但佢又好好, 叫我影D 相俾佢睇, 佢都覺得 ok, 出咗個 quotation 俾我 claim 保險

今次係買豐隆旅遊保, 因為上次的浸 iPhone 事件, 朋友推介我買呢間, 因為佢逐件物品的賠償額高,
點知攪咗成個月, 佢話呢D 通常都整到, 賠返 $100 俾我咁大把..... 真係有點嘥氣.......

Anyway, 今次台灣之旅很順利的完結了, 每次去都覺得台灣是一個很好的地方,
人情好, 地方美, 美食多又平,
下年睇吓我哋會唔會又去啦~ :P


台灣遊記 2012 之高雄墾丁台北
[高雄遊記2] 金礦咖啡、自助新村、瑞豐夜市
[高雄酒店推介] 康橋商旅六合夜市中正館
[高雄遊記] 壽山動物園 x 港園牛肉麵
[墾丁遊記] 恆春、港口吊橋、龍磐公園、台灣最南點 x 包車導遊推介
[墾丁遊記] 海岸飯店 - 墾丁大街夜市
[墾丁遊記] 鵝鑾鼻
[墾丁遊記] 墾丁森林遊樂區 x 放牛牛
[墾丁遊記] 阿興生魚片 x 貓鼻頭
[墾丁遊記] 月光咖啡 x 煙花 light painting
[墾丁高雄遊記] 海生館。東港華僑市場
[高雄遊記] 咖啡林咖啡。夢時代。花月嵐拉麵
[高雄遊記] 第五天打風日
[台北遊記] 超正上引水產 x 台北美食
[台北遊記] 花博會場 x GaBee 冠軍咖啡 x 輔大花園夜市
[台北遊記] 最後一天的動物園及貓空纜車

沒有留言:

發佈留言