2012年7月17日星期二

[墾丁遊記] 墾丁森林遊樂區 x 放牛牛


除了那些很 standard 的墾丁景點, 我很推介去這個墾丁森林遊樂區,
那真是一個很好的地方, 喜歡行行山, 喜歡大自然的朋友不容錯過

墾丁森林遊樂區設有好好行的行山徑, 沿途有不同的植物園、瞭望台等,
可惜我們去的時候, 有幾個設施都在維修中~

一路走, 見到有小小的花海


03

走走走, 我們去了一個鐘乳洞, 入面有不同形狀因滴水而成的鐘乳石, 還是第一次親眼見到

05


07c

深入山谷

07d

這次真的多虧有潘先生帶路, 其實我本來認為佢車到我哋去到門口, 我哋自己行完再搵返佢,
點知佢陪我哋行足全程, 如果唔係佢帶著, 一定會迷路, 又唔會留意到咁多特別的自然景觀~

行行吓, 潘先生叫我們放輕腳步, 因為要睇螃蟹,
呀~~~~~ 見到了, 黃色的蟹仔, 超可愛!
我問點解高山上面會有蟹, 導遊話佢哋係生長喺濕濕的泥同山洞內

07

感激潘先生也行到身水身汗!

08

09a

看了百年古樹

09

壯觀的礁石

10


行行吓, 聽到馬騮叫聲, 
搵咗好耐, 終於都俾我哋見到馬騮呀! 好驚喜呀!
仲要見到好多, 有D 打緊交添!


11

12

哈哈, 我望佢時, 佢又偷望我!

12a

12b

12c

12d


行咗個半鐘, 4 km 路, 好開心~

之後導遊仲加插景點, 帶我哋去牧場睇牛牛, 我哋俾牛牛們牛咁眼望住.....


13

最攪笑係遇上放牛時間, 農夫將牛趕了出馬路, 等佢哋食兩邊嘅草

14

15

14b

食完就被農夫趕去另一邊山再食過, 留下一路的牛屎 ;P

16

17

21


台灣遊記 2012 之高雄墾丁台北
[高雄遊記2] 金礦咖啡、自助新村、瑞豐夜市
[高雄酒店推介] 康橋商旅六合夜市中正館
[高雄遊記] 壽山動物園 x 港園牛肉麵
[墾丁遊記] 恆春、港口吊橋、龍磐公園、台灣最南點 x 包車導遊推介
[墾丁遊記] 海岸飯店 - 墾丁大街夜市
[墾丁遊記] 鵝鑾鼻
[墾丁遊記] 墾丁森林遊樂區 x 放牛牛
[墾丁遊記] 阿興生魚片 x 貓鼻頭
[墾丁遊記] 月光咖啡 x 煙花 light painting
[墾丁高雄遊記] 海生館。東港華僑市場
[高雄遊記] 咖啡林咖啡。夢時代。花月嵐拉麵
[高雄遊記] 第五天打風日
[台北遊記] 超正上引水產 x 台北美食
[台北遊記] 花博會場 x GaBee 冠軍咖啡 x 輔大花園夜市
[台北遊記] 最後一天的動物園及貓空纜車

沒有留言:

發佈留言