2012年4月15日星期日

沙巴 Day 4 - 神山、波令吊橋 (包車導遊推介)

去到 Day 4, 是我最期待的行程, 是上神山啊!!

在酒店吃了早餐, 終於都有影相
每日都有唔同的芝士

01

呢度只係一小個 corner, 仲有粥粉麵飯咖哩乳酪, 真係多到當飯食~

02

市面上有好多神山的 one day tour, 但因為睇過別人的 blog, 想去一個養牛場而一般 tour 都冇包,
咁我就自己搵包車, 在台灣的 backpacker 見到有人讚一個司機導遊劉先生,
於是我就同佢 e-mail 聯絡, 佢好快就覆 e-mail, 包車一日大概港幣 $1000, 都算 ok~
因為去神山真係好好好遠o架, 比我哋上廣州仲遠

8am 在酒店大堂集合, 見到了劉先生, 不過今日佢有另一批爬神山的客人, 所以安排了阿 May 做我哋導遊,
阿 May 識講廣東話的, 實在太好了,
一路佢的服務都好好, 仲請我哋飲嘢, 去了好多地方又介紹了好多嘢俾我哋聽~
真係好值得推介呀, 想 book 的朋友可以用 e-mail 聯絡劉先生: liewcheeliong57@yahoo.com

我們出發了, 開了兩小時車先到第一個停靠點, 可以去個洗手間
那裡有一個小市集, 賣的都是遊客嘢, 不大興趣

06

這裡可以遠望神山, 是同神山影合照的好地方 (因為之後再開車, 如果又唔去牛場的話, 其實冇第二個位可以影到神山)

我很想說: 今天的天氣好得不得了!!! 藍天白雲曬死人, 對比起昨日的滂沱大雨, 很係好感恩!

12

在這裡, 可以發呆幾個小時都的, 看著壯麗雲不停飄過, 每一刻都是不同的景象
這座很高很高的就是神山了! 阿 May 話山頂長期都有一層雲蓋住

18

所謂神山一日遊, 其實只是到此一遊, 搭個車去到神山已矣,
有D 爬山好手會住上兩日一夜, 2am 起身去爬上 4095呎高的神山看日出, 所謂的「攻頂」
我們沒此能耐, 唯有助麥兜一臂之力, 等佢替我們攻頂啦

11

拍完一輪照片, 我們又起行了, 經過公路上的一些攤檔, 阿 May 停了車, 叫我們可以買買水果手信
這裡有很多特別的水果, 可以先試食再買,
最後我們買了一些卜卜脆的手信

21

車繼續行, 到了 11:30am 我們終於都到達了波令,
阿 May 話我哋可以決定睇唔睇大花, 要自己付費的,
其實都好呃錢吓, 我記得好似兩個要成 HKD80 , 先可以睇一睇呢朵全馬拉 (?全世界)最大的花,
只係一場嚟到, 冇理由唔睇吓咁解, 但真係覺得唔太吸引囉.....

23

之後我哋入去波令的溫泉吊橋區, 又係自費的

28

呢度有溫泉, 不過除咗日本, 我哋都唔會喺其他地方浸囉, 感覺好污糟......

29

過了溫泉就入深山, 真係行D 好山路的山路, 一路上呀上, 其實我都唔係好知一路會係點

31

原來行行行, 就會去到吊橋, wow, 波比最鍾意玩呢D 刺激嘢

35

我想話我哋係喺十幾層樓咁高行緊吊橋, 如果望落去, 好恐怖!!!!

38

呢個鬼佬好勁! 單手抱住個仔嚟玩! 但係佢太太好驚! 驚到唔敢行~
我初時都以為係 hea 玩, 點知原來要行過 6 條吊橋先玩完, 冇得返轉頭囉.................

39

嘻嘻, 好好玩, 順利完成~
之後係可以行山, 有 400m 至 3km 的山路, 終點有唔同的景色,
不過時間所限, 我哋只可以行 400m 的去睇瀑布, 去到瀑布區超涼快啊~~
(此時我已經大汗到發臭......)

42

跟住就會合阿 May, 去了溫泉公園對面的一間餐廳食飯, 不過好勞氣,
明明我哋嚟先, 但佢有幾枱旅行團的客就淨係掛住出菜俾佢哋,
我們等了 40分鐘都完全冇理過我哋個 order,
催咗幾次先到, D 嘢仲要勁勁勁難食同冇味囉........... 真係好差呀! >.<

沙巴遊記 2012 - 結婚五週年之旅

沙巴 Day 1 下集 - 洪金買 x 榴槤 x 燒海燒

沙巴 Day 2 - Sunday Market and Snorkeling@Mamutik island

沙巴 Day 2 - 怡豐 x 大茄來 x 串燒 x 富源

沙巴 Day 3 - Lokawi Zoo

沙巴 Day 3 - 五星海南雞 x 再見螢火蟲

沙巴 Day 4 - 神山、波令吊橋 (包車導遊推介)

沙巴 Day 4 - DESA 牛奶工廠

沙巴 Day 5 - Coffee Bean and 瓊萬興

16 則留言:

  1. 波比太太,

    請問你還記得上神山要行幾耐嗎?
    因為我帶爸媽去, 佢地60幾歲, 唔知會唔會太辛苦?
    我諗住由神山公園行到吊橋架咋, 你地係幾點出發行到幾點回到山腳?


    V妹

    回覆刪除
  2. 如果由神山公園入口, 行到去吊橋要半小時, 行埋吊橋返返入口, total 用了一小時多啲
    但我哋有行開山, 係行得快嘅速度呀
    不過要上好多梯級喎, 真係好似行山咁o架, 老人家得唔得?

    如果唔上吊橋嗰邊, 行另一邊去瀑布就平路多D

    回覆刪除
  3. 波比太太, 很感謝你的回覆呀!!!

    我爸媽沒行開山, 尤其亞媽, 行得快都話會暈... , 但去沙巴唔行神山, 唔上吊橋, 好似爭緊d野咁喎.

    唉, 點算好呢~ >_<

    回覆刪除
  4. 老人家真係唔多適合去呀, 一程車都 3.5小時, 我自己都搭到呆咗......
    用得 7小時搭車, 不如在附近去吓動物園呀, 睇吓建築會啱D 老人家~

    回覆刪除
    回覆
    1. 波比太太, 多謝你的提示, 我立定決心唔去神山了, 原來要搭咁耐車(我亦看到你寫出來了)!!!!

      我咀嚼又咀嚼你的沙巴之遊, 你真的很細心, 寫得很詳盡, 對於我們來說真係很大幫助, 隔了一年後還答我的問題, 我真的很感激你和要超讚你呀!

      我今次是第1次帶爸媽去旅行, 佢地第一次出省, 所以我要編排得妥當呀.

      多謝你呀!

      刪除
    2. 唔洗客氣 :)
      我自己鍾意旅行, 都希望人哋睇完遊記, 去旅行同樣開開心心

      刪除
    3. 波比太太,

      原來我爸都想試下行神山, 我都搵左你推介既劉先生, 劉叔亦覆了價給我 (物價高漲, 當然貴過你幾百蚊), 不過我地有5人.

      我想問... 劉叔係私人的導遊, 定有牌照的? 咁岩我搵佢兩日既活動 (神山和出島), 佢都唔得閒, 佢話派佢個女去安排, 唔知佢個女係咪就係ah May呢?!

      你話神山那間餐廳唔好食, 還記得叫咩名嗎? 我唔要去試啊! =P

      best wishes,
      V妹

      刪除
  5. 有冇牌? 我冇問過佢 show 證件喎, 只知佢係接好多 tour 咋~ 同埋自己有幾架車
    神山那間餐廳, 就在神山公園正門左邊,
    但嗰度好山卡啦, 唔食佢, 跟本都唔知仲有冇其他嘢食......

    回覆刪除
  6. 波比太太,

    我出mail問劉叔係咪私人的, 佢無回應呢個問題, 不過我同時都補充"就算私人都沒問題, 只要細心盡責便可".

    好了, 暫時唔該你, 希望無野要再打搞你! :p

    回覆刪除
  7. Hello,神山十幾年前拍拖去過,來緊的八月份嶣舊地重遊,不過今次不攻頂了,(帶住兩隻化骨龍)想學你揾人包車,看你的blog 才知有牛場呢!很新鮮很吸引呀!!風景很好嗎?我也去過清境,風景真的不錯呀!想問問:這樣一天遊,大約幾点回程?除了包車費用外,有其他要付费的嗎?

    回覆刪除
  8. 牛場的風景真係好好好正呀, 雲在我腳下的感覺真係難忘~
    我當時一日遊完, 返到沙巴市是 6:30pm
    除了包車費用, 係要自費入場波令溫泉的費用同睇花的費用, lunch 好似都係自己俾, 最後也俾了貼士阿 May

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的寶贵资料呀l請問你是出發前預早幾耐book 車的?他到你酒店接你?

      刪除
    2. 大概個半月前 book, 係呀, 去酒店地下等

      刪除
  9. 波比太太:
    我都係一家5口, 仲第一次同阿爸阿媽去...咁一天book車行程, 除行牛牛場..仲有乜好去?
    謝.btw, 劉叔email 係???

    回覆刪除
  10. OH..SORRY, 見到email address..但都想問下..去睇牛牛, 係咪都要3.5hrs車程 ?

    回覆刪除