2012年4月4日星期三

沙巴 Day 2 - Sunday Market and Snorkeling@Mamutik island

第二天, 在酒店吃了超豐富的早餐, 就搭 shuttle bus 去大街,
先遊了加雅街的 Sunday market, 可惜相片都在那浸壞了的 iPhone 裡, 沒有了.....

Sunday market 唔大, 都是賣遊客紀念品多, 仲有賣生果賣動物,
最吸引我們的, 是有幾檔賣咖啡豆的, 是自已即炒的咖啡豆, 經過時香氣撲鼻,
波比也買了幾包返香港試試~

之後, 我們慢慢行去 Jesselton 碼頭, 準備出島

01


出島的旅客, 可以 join 那些雙島遊的 local tour, ~RM150/person
但係我怕搭船, 唔想去咁多個島, 所以就自己搭船去一個島玩玩好了,
其實咁仲平仲化算, 兩個人的船票、出島稅、碼頭稅、租救生衣加埋都係 RM100

順便買了潛水鏡, 好似衛生D~

我選了去 Mamutik island, 因為看資料知道呢道雖然細, 但冇咁多人, 又多魚~
只需 15 分鐘的船程, 我怕搭船都覺得好 ok!
一落船, 嘩~~~~ 好靚嘅海呀~~~~


33

D 水清到呢~~~ 見到好多魚仔~~~~~

04

用了 RM5 租了沙灘蓆, ready go!

05

太靚了!! 感恩的好天氣~

06

Go go go ! 浮潛!
相比起上一次在布吉, 我覺得呢度靚好好好多呀!
呢個海灘冇乜石, 浪又唔大, 好適合浮潛呢!
重點係超多魚呀! 我仲見到好大條雞泡魚呀! 驚!

23

好多唔同品種, 好大條, 睇得我哋好興奮!

09

好多呢種七彩魚, 好攪笑呀!!

30

仲有呢種尖咀的魚

29

游出D 仲有珊瑚, 不過影得唔好~

10

哈, 曬到波比先生甩皮而回, 有人玩到唔捨得走啊~

不過中途我對拖鞋被沖出大海, 部 iPhone 又浸濕咗壞咗, 有D 唔開心囉..........

沙巴遊記 2012 - 結婚五週年之旅

沙巴 Day 1 下集 - 洪金買 x 榴槤 x 燒海燒

沙巴 Day 2 - Sunday Market and Snorkeling@Mamutik island

沙巴 Day 2 - 怡豐 x 大茄來 x 串燒 x 富源

沙巴 Day 3 - Lokawi Zoo

沙巴 Day 3 - 五星海南雞 x 再見螢火蟲

沙巴 Day 4 - 神山、波令吊橋 (包車導遊推介)

沙巴 Day 4 - DESA 牛奶工廠

沙巴 Day 5 - Coffee Bean and 瓊萬興

2 則留言:

  1. 你好,我是在搜尋沙巴就入到來,我發覺在google好難搵到blogspot的資料,你就好啦,可以見到咁多魚,我早前剛去完沙巴,去了雙島遊,好失望好少魚,可能當天大浪卦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次建議妳去沖繩浮潛吖, 嗰度又靚又乾淨又多魚呀 :)

      刪除