2014年3月13日星期四

[2014 悉尼遊記] Our first visit to Hostel x 香港對瑞典兵兵球賽

我們在 Leura 小鎮的 cafe 享受完悠閒的下午時光, 便步行回酒店
一條大直路就到, 先經過師妹住的 hostel, 然後就到我們住的 MetroPole Katoobma Guesthouse

blue mt

見到好可愛的飛天豬!

IMAG0237

今晚住的酒店很古色古香, Tripadvisor 的評語也不錯, 重點是平!!! 八百幾蚊一晚咋~
那些古典的建築和擺設, 不是扮出來的, 而是這裡真的一向沿用至今~

01

優雅的樓梯和燈色, 每一個角落都很美

02

不過如 review 所講, 都會有D 舊
最攪笑係洗手間門有告示, 警告客人沖涼時一定要閂門, 否則好易 activate fire alarm, 要 deactivate 要收 AUD300!

DSC04394

IMAG0239

這裡還有個 Game room, 如果一大班 friend 嚟坐晒喺度玩一定正到爆!!!

IMAG0240

整理一輪後, 我們又約師妹出去搵食,
其實大家都不太肚餓, 師妹提議不如自己煮,
靠 google map 搵到原來呢度咁荒蕪都有間 Coles supermarket!!! 簡直是天大喜訊!!!
入去慢慢行, 見到好多嘢都想試! 但又真的不太肚餓......
與瑞典先生一齊研究食物, 仲介紹咗營多撈麵俾佢, 真係 very good o架!!!

考慮一輪後, 最後我哋真係買咗營多撈麵, 同一隻已整好的燒雞返去師妹的 hostel
其實認識我呢班後生同事之前, 我真係不知道 hostel 是什麼,
多年來伴著我去旅行的都是波比先生, 住的都是酒店~

第一次到訪 hostel , 發現這真的是個很很很有趣的地方,
每一晚你也和不同的室友睡, 有時甚至是男女混合的房間 (很難想像!),
遇上不同人, 一定有很多趣怪事!
遇上的人, 可以是作家, 表演者, 藝術家, 一些你從沒接觸過的職業,
結識到合拍的人, 旅程又可以作伴

今次這家 hostel 給人很 warm 的感覺, 屋主很 nice!
廚房很大, 有很充足的廚具食具, 甚至不同的中西調味料 (雙眼發亮!!!!)
早知道就買多點食物, 在這裡煮個四人大餐啦!!

IMG-20140220-WA0011

營多撈麵煮好, 瑞典先生都讚 good! 佢話佢好鍾意食 asian food
其實我都一向好欣賞中國廚藝博大精深, 我們有不同的調味料過百種, 有不同的煮法,
不似西方人獨孤幾味煎扒意粉漢堡包.......

切開隻雞, 啞咗, 點解入面會有糯米嘅?!?!
仲要幾好食喎! 真係諗都冇諗過我哋會喺澳洲食糯米雞囉!! XD

IMAG0242

飯後, 我邀請兩位到我們酒店玩!

IMAG0246

上演了香港對瑞典兵兵球賽, 其實我 feel 到瑞典先生有D 讓賽喎,
同埋我當時先知外國人係識打兵兵波的!! 哈哈哈, 我由細到大, 只見過中國同日本人打兵兵波咋!!!
玩完兵兵波, 令人非常難忘的藍山之旅完結了~

IMG-20140220-WA0015

沒有留言:

發佈留言