2014年2月12日星期三

2014 新加坡 x 悉尼三人行 之序

今天起身, 終於可以一覺瞓天光冇咳醒喇, 非常感恩~

倒數著返多兩日工就放大假, 十分興奮~

渣馬過後, 就會是 11 日的假期, 有8 日去旅行啊!
今年波比夫婦終於都衝出亞洲! 第一次去澳洲呀! 超興奮~

其實我都冇諗過會去澳洲呢個地方, 只係11月某日見到廉航 scoot 有新加坡去澳洲的特價機票,
好似都冇諗得好清楚就買了.......(其實之後都有少少後悔, 因為發現加加埋埋D surcharge 又唔算真係好平.....)
HK --> Singapore 就搭返國泰, 會玩兩日新加坡, 主要食食食, 先再去澳洲

Book 機票時, 其實我完全冇概念澳洲的幾個熱門旅遊城市係有咩玩,
諗住悉尼咁出名就去悉尼啦, 點知.......
後來 plan 行程先發現悉尼周邊的大自然景點不多, 哎呀......... 我其實想去大自然的地方多D......
咁就 plan 了兩日去 Blue Mountain , 一日去 Hunter Valley, 都算有少少大自然特別的體驗啦~

Untitled

我常說我很怕搭飛機, 其實而家都係, 所以先一路都冇去過D 好遠嘅地方.....
今次就要挑戰自己喇!! 去悉尼嗰程成八個鐘........ 希望 ok 啦!!

最有趣的是今次是三人行! 哈哈, 我的師妹都一齊去!
因為咁啱佢又同一時間放假, 又唔知去邊好, 就決定嚟 join 我哋!
對上一次同朋友一齊去旅行 (搭飛機計), 已經係大學時代了!
哈, 三個人唔知又會擦出咩火花呢? 又會有幾多驚險傻瓜事情? 哈哈, 好期待~

沒有留言:

發佈留言